Bende gitttim detaylı için cok sopuk hiç bir artısı yok diğer doktorlardan bi datkı yok her gün orada değil istnbl corlu arası gidip gelıo resmen saat kovalıyo bes dk bile fazladan hastasına vakıt ayırmıyo herşeyi üstün körü oraya verilen paraya değecek bişeyini görmedim