KevserAtesKeles İki kızım var ikisi de sezaryen şimdi 3. bebeğimi bekliyorum.ilk ikisi sezaryen doğum oldu ikinci dogumumun üzerinden 3yil geçti sizce mümkün mü normal doğum.yapan varsa paylaşabilir misiniz 😔
YDE KevserAtesKeles benim bir arkadaşımda 2 sezaryenden sonra 3.doğumunu vajinal yaptı. Hatta son iki doğumunun arasında 18 ay vardı. Bence 3 sene az değil. Doktorunuzun deneyimli olması önemli
KevserAtesKeles Handenur34 erken değil aslinda.1 yılda yapan bir tanıdığım var ama Türkiye'de yapmadı Almanya'da yaptı türk doktorlar risk almıyor bence😒