HsynArasinannesi Esmagnc 16. Haftadan sonra hissedilirsin canım ama 25. Haftaya kadar hissetmemek de özellikle ilk gebelikte normal bir durummuş
firdevs Esmagnc 25. Hafta da net olarak hissetmeye başladım canım herkes 17. Haftada hemen büyük büyük tekmeler yiyenler kadar şanslı değil maalesef 😉
efeninannesibel Bende 18.nci haftamdayim ilk gebeligim tekme olarak degilde kelebek cirpiniyor gibi hissediyorum ama cok sık olmuyor tabi
XveAnnesi Esmagnc ben 18haftalıkken hissettim sizde yakında hissedersiniz 18ile 20 arasında hissedersin sonra hiç durmuyorlar zaten özellikle de geceleri
BirminikKalp 13+2 deyim sadece geceleri bir balık gibi kayıyor sanki o kadarcık o da dümdüz yatınca hareket halindeyken bende gün içinde daha hiç hissetmedim sabırsızlıkla bekliyorum
Kubar 23 .haftamdayım ve halen hissedemiyorum varmı böyle olan biri bende bi problemmi var kalp atışlarına baktım çok şükür iyi ama hareket hissedemiyorum ☹
Sinemstf Haftama girmeme 1 gün kaldı ufak tefek anca hissediyorum yani o derece 😀 oda ayran içince oluyor çikolata falan yiyince hareket etmiyor yani göbiş deliğimin orda pıt pıt bi pıtırcık var o kadar 😀
Busranrunal Bende 17 haftalık hamileyim ikiz bide bende hissedemedim kızlar geç hissedilir diyolar ama bilmiyorum bende artık hissetmek istiyorum
Betulsarda Busranrunal ben 18 de iyice hissetmeye baslamistim 21 olduk durmuyor oglusum, insallah hissedersiniz yakin zamanda 👼😘