Rabiadeniz-123 bana da o haftalarda kanama alanı var demişti bir doktor, üç dört gün sonra başka doktora gittim hayır bir şey yok dedi ama siz hastanedeymişsiniz inşallah sıkıntı yoktur. O kanama alanları dağılabiliyormuş ileriki zamanlarda, Allah korusun bebeginizi👶🏻