Gamze-bll tam o tarihler yerleşme kanaması oluyor. Fakat emin olmak için düşük De olabilir diye kesin konuşmuyorlar ki olabilir. Ben de oldum yerleşme idi. Ama progesteron kullanmadım. Çünkü düşük var ise onu durdurmak zaten hem zor hem de ilk 3 ay düşen bebeklerin kesinlikle anne ve çevre kaynaklı değil bebekte bir anormallik varsa düşeceğinden kaynaklı doktorum o zaman düşük kanaması ise de durdurmamayı daha doğru buldu.