Sedanur01 Merhaba arkadaşlarlar 13+1 de doktorumuz yüzde 90 kız görünüyor dedi ama gelecek ay kesinleşir dedi sizin de başınızdan böyle olay geçti mi ???
MinikMucizem42 Sedanur01 canim bana doktor 12 de erkek onumuzdeki ay kesinlesir kesin degil simdi demisti yuzde vermemisti.15 te bebegin arksi donuktu goremiyorum dedi.18 de netlesti.genelde yanilma olmuyo
Cans Sedanur01 Geçti ☺ 13. Haftada kız bebek dendi . 16. Haftamızda erkek 👼🏻 23. Haftamıza geldik ☀☀ Minik paşam ile 👼🏻❤
B8use Sedanur01 11 haftada çıkıntı var erkeğe benziyor dedi sonra 12 çi haftada 2 li test için çağırdığında kıza benziyor dedi en son 15 de gelin kesinleşir dedi sonuç kız 💟🐣🐣
Cananhafsa Sedanur01 14. Haftada %85 kız dedi ama ay sonu gelin o zman kesinleşir dedi 2 hafta var gitmeme bakalım değişicek mi 😅😅
BirminikKalp 12+1 de %80 kız dedi ama hazırlık yapmayın yanılma olabilir dedi sanmıyorum değişçeğini bakalım 😊belki çok erken tahminde bulunması bir ihtimal değişebilir diye düşünmüyor değilim
CiaoBella Sedanur01 benim 17de kızdı 21den itibaren erkeğe döndü bazen geç gösterebiliyor alışveriş yapma dahaerken
selineliz07 Sedanur01 o daha degisir belki canim bana ilk erkek dedi sonra kiz dedi sonra bidaha erkek dedi 😂 ve en son artik ayrintili ulturusonda netlesti ve 1 ay sonra kizim olyyor 😊😍
Marya Doktora gitigim de bana kıza benziyo dedi bitdahaki randevunda netleşir dedi gitik ve erkek çıktı
Sds 13 hafta da erkek dendi 18 haftada kız dendi şimdi 38 haftaligiz minik prensesim geliyo yanılma olabiliyo tabiki 😊
Sedanur01 Teşekkürler arkadaşlarlarr değişme ihtimali var gibi hepimizin hakkında hayırlısı olsun sağlıklı huzurlu bir bebişlerimiz dünyaya gelsin inşallah Elinizi bebeğinizin üzerine koyup (karnınıza) selavat getirmenizi tavsiye ederim 😘♥
aesma Sedanur01 11+1 de erkeğe benziyor dedi, 16.haftada kesin erkek dedi 🤩 ama yinede fazla birşey almıcam ayrıntılıyı bekliyecem kesinleşmesini 🙂