deletedmom211 Kızlar iki test sonuç cıktı ama doktor yoktu down sendorum tarama negatif yazıyor down sendorum riski de 1/85000 cikti trisomy 18 yuksek risk kategorisinde değildir yazılıyor lütfen yazin sonuç negatif çıkmış sonuç iyimi
ZeynepFatih Korkma canım sonucun temiz çıkmış 2nin üstü riskli zaten altta da herhangi bir risk tespit edilmemiştir yazıyordur geçmiş olsun 🙏☺
ZeynepFatih deletedmom211 canım sonucunun yan tarafında veya üstünde çizelge vardır ona göre de değerlendirebilirsin ama dediğin gibi negatif çıkmış diyorsun herhangi bir risk Yok eğer pozitif çıksaydı risk olurdu