B3nimde öyle dediler canım 20.haftada progestan iğne ve fitil kullanıyorum hala 24.haftamdayım daha doktora gitmedim ama yavaş yavaş bebeğin hareketlerini üst tarafta hissetmeye başladım benim lekelenmem de olmuştu ama gecti oda çok şükür canını sıkma o haftalarda normal olabiliyormuş çok anı hareket etmemeye çalış 🥰