Henüz 3,5 haftalık hamileyim. Aşırı bel ağrısı ve kasıklarda oluşan ağrı nedeniyle doktora gittiğimde öğrendim . Henüz kadın doğuma gitmedik ancak endişeliyim 3 gecedir uyutmayacak kadar belim ağrıyor. Kasımlarımda da ağrı var ancak o kadar şiddetli değil. Ara ara batmalar oluyor. Ve özellikle hareket ettiğimde ağrıyor. Bunlar normal mi?
Bir de grip oldum geceleri sürekli öksürüyorum. Bebek henüz keseye yerleşmediği için bir zararı olur mu? Ne yapmalıyım bilmiyorum. Evhamlı ve stresiyim. 😥