sndsk Kızlar Bugun tetanoz aşısı olacağım bana önereceğiniz bisey var mi öncesinde veya sonrasında. Kol ağrısı ateş vs oluyor mu
Tubiko123 sndsk benim hic bir ağrım olmadi canım sadece ertesi gün üstüne yatarken kolumun biraz acıdı. Geçmiş olsun
Szeys sndsk Yapılırken filan skıntı yok anlamıyosun bile. Ama sonrasında ağrı oluyo tabi biraz. Kolunu kaldırırken ya da üstüne yatarsan vs. Sadece o gün banyı yapmıyosun. Başka hiçbi sıkıntı olmuyo genelde. Yani bende olmadı 21 haftalıkken tek doz yaptırdım o kadar
Aslivns0 sndsk Bende 2. Dozunu olacağım bugün ilkinde 2 3 gün ağrım oldu sonra geçti kolonyalı pamuk koydum ağrı oldukça iyi geldi biraz
Adimadim Gecen hafta oldum, benim agrim olmadi ama uzerine yatarken yada yukari kaldirirken kolumu hafif agriyordu tabi kisiden kisiye degisiyor etkisi
Busbusvehashas sndsk duşunu alıp gidersen 2 gün yıkanmamak iyi geliyor aşıdan sonra. Benim hiç ağrım sızım ateşim olmadı ama ben de kolumu 1 hafta hiç yormadım dikkat ettim üstüne de yatmadım