Merhaba hanımlar. Size bi soru sorucam aklıma takildida fikrinizi almak istiyorum. Benim ayagımda mantar cikti cildiyeye gittim krem verdi hamileyim sorun olur mu dedim duymadi biraz yaşlıydı. Asistanı bağirarak sorunca gecistirir gibi cevap verdi tatmin olmadim kullanmaya baslamadim o yüzden. Zararı olup olmadiğini sizce kendi kadın doğum doktoruma mı yoksa cildiyeci mi sormam lazım?