Çok şükür bnde hiç leke sivilce falan yok hatta cildim o kadar düzeldi ki makyajsız fondetensiz sokağa çıkmayan ben şuan sadece rimel ile yetiniyorum erkek çocuk anneye güzellik verir kız güzelliğini alırmış ve o lekeler sorunlar doğum anında hepsi gidermiş ve allahın hikmetiymiş Doğumdan sonra pırıl pırıl bir cilde sahip olunuyormuş bana anlatılanlar yaşamadım yaşamayı herkes gibi sabırsızlıkla bekliyorum 😉😊