pamuk32 canım aynı durumdayız hamile değilken ayda bir penisilin oluyordum. Kalbime etki etmesin diye ama 13. Haftadan beri çekiyorum şuan 16+4 artık ağlıyorum. Geçen pazar doktora gittim acile ilaç kullanma diyor. Tuzlu gargara yapıyorum İnan boğazıma ulaşmıyor o kadar ki dolu. Zaten bir çok ilaç kullanıyorum ben düşük tehlikesi vitamin derken. Ama İnan artık şu duruma dayanacak gücüm yok sabahları kusarken bile kan geliyor oralar iyice tahriş oluyor. Nefes anca geçiyor. Tavsiyesi olanlar bana da diyin hele. Yoksa gidip yine serum yiycem