Glsm9191 Kızlar boğazıma gelen bir tat oluyor tam olarak turşuya benziyor sanki turşu yemişim de o tat halen ağız ve boğazımda. Yaşayan var mı? Bu nedir?
Eysaaa Glsm9191 ayy 😩valla 38. Haftadayım iki haftadır ara ara oluyor sanki yemek yağı gibii bir tat kursağımda takılıp kalıyor 🤢🤢🤢asit gibi. Ama şükür salçalı yemekleri bırakınca azaldı
Ayse_huma3 Glsm9191 rabbim kimseye mide yanması yaşatmasın 20 haftada başladı şuan 32. Haftadayım mide yanmasından ölüyorum hele nst ya baglandımda daha felaket birşey oluyor caviskon kullanıyorum oda bir yerden sonra banamısın demiyor malesef ☹☹
Busraae Glsm9191 doktor mide yanması diyor canım bende de oluyor arada. Sade soda içiyorum hafifletiyor
Glsm9191 Ayse_huma3 Ben pek anlamıyorum bu durum mide yanması mu değil mi diye, yaşıyorum evet kötü ama sanki daha kötüymüş bu değişmiş gibi geliyor
Ayse_huma3 Glsm9191 ben mide yanmasını çok ağır şekilde yaşıyorum mide yanmasından sırtımda kasılmalar oluyor belki size saka gibi gelebilir ama rabbim kimseye yaşatmasın 😣😣