Arkadaslar ztn hep gazli biriydim ama son gunlerde gaz sancisindan uyuyamiyorum 14. Haftamdayim var mi oneriniz. Benim gibi gaz sancisi cekenler var mi? :(
tavsiyelerinize acigim cunku saatlerce gecmiyor her seferinde neden boyle agriyor diye panik oluyorm ama elimi fln koydugumda gazin dolastigini bile hissediyorum