Aliannesiyim 4020 kilo doğum yaptım ilk bebeğim yok çok zor değildi benim için doğum anı. 5 dikişim oldu 1 i içerden 4 tanesi kesi dikişi tam aksine zayıf bebekler zor doğar diye bir şey duymuştum bende. Birde 4 kilo ve üstünü özel hastanelerin çoğu sezeryanla alıyorlar. Allah’a şükür doktorum iyiydi benim öyle birşey olmadı