Um07 18 haftamda başladı enfeksiyon, 33oldum, iki defa fitil kullandım gecmedi üçüncüsü yeni bitti bakalım gececekmi, dogurucm nerdeyse, erken doğum filan ihtimaller arasında korkma yani , ki benim enfeksiyonum inanilmazdi yemyesil parçacıklı akıntı kaşıntı her an kaç aydır her tuvalette kafayı yemistm