Hulyafuat 7 haftalık hamileyim sağa yatsam yuzustu yatsam sıkıntı olurmu sola yatın yazıyor nette bebek için daha iyiymiş galıba ama rahat edemıyorum oylede
pyymamm Hulyafuat karnın cıkmadığı sürece 12-15 haftalardaydı sanırım artık yüzüstü yatılmaması söyleniyo
GizemBeidokhti Hulyafuat ben hep yüzükoyun uyumaya alışkınım. Bu haftaya kadar uyuyordum .17 haftaya girdigimden beri istesemde yatamıyorum bebek içerden karnına baskı yapıyor. Sırt üstü yatınca da bi süre sonra belim agrıyor uyku arasında yana dönüyor insan ister istemez
kitapkurdu Hulyafuat istediğin gibi yatabilirsin ben 13.haftaya kadar yüzüstü yatabildim çünkü artık karnım büyümeye başlamıştı ve varlığını hissediyordum rahatsız oluyordum. Doktorlar 25e kadar istediğiniz gibi yatabilirsiniz diyor ☺️
Gulmartin Hulyafuat 4 aylığa kadar istediğiniz şekilde yatabilirsiniz fark etmiyor doktorum öyle demişti. Dinlemedim hamileliğin başından beri soluma yatmaya çalıştım ama çok pişmanım 35. Haftadayım zaman geçmiyo o yüzden uykunuzu iyi almaya çalışın 💕
Gamzekacanlar İstediğin gibi yatabilirsin canım erken daha yatış pozisyonu için yüzüstü cok yatmazsın için rahat etmezse
Meleeekk Merhaba canım daha çok erken kendini bukadar kasma 20 25 haftalıkken sola yatmaya çalışman daha doğru olur 😇
Songsong Daha cok erken ben 19.haftamdayım bazen uyandıgımda sırtüstü uyanıyorum hala.ilerleyen zamanlarda istesen de sırtustu yatamassın zaten cnm