Sinemozdem Kızlar ben 21+4 üm bebek hareketlerini bazen midemin alt tarafında bazende rahime doğru hissediyorum neden olabilir biri yumruk biri tekmemi acaba?
Aleyy00 Sinemozdem evet ayaklar kollar kafa derken öyle hissedersin. Bİraz daha büyüdüğünde ayağını dayadığında dışarıdan anlayabilirsin falan. Ben çok hissederdim öyle sonrasında bu ayaklr mı tekme attı diye öper koklarsın çok güzel şey annelik. Sağlıkla al inşallah kucağına
Kupik Sinemozdem 20+6 haftalığım bende benimkide tekme atınca bian da sıçrayı veriyorum bizim genişler baya hareketli olacaklar sanırım 😂
Sinemozdem Aleyy00 teşekkür ederim bende anlayamadım bu kadar hızlı dönemez nasıl oluyor bi ordan bi burdan geliyor diye😄inş sağlıkla gelsin de yicem heryeri🙏🏻Peki dışarıdan yada elimizi koyduğumuzda ne zaman hissediliyor kaçıncı haftalarada
Sinemozdem Aleyy00 siz biraz geç hissetmişsiniz sanki dışarıdan 24 ten sonra belli olur diye okumuştum bende bi yerde
Aleyy00 Sinemozdem derinin inceliğine de bağlı bazılarının karnı inceliyor büyüdükçe ve dışarıdan daha çok belli oluyor
Kupik Sinemozdem hemde nasıl bir duygu anlatamam kelimelerde yetmez zaten allahım sagliklica doğmayı doğurmayı nasip etsin inşallah hepimize 🤰🤲💕