lilaa kizlar tam 40 haftaligiz bugun ama.kizimda hala ses yok acilma yok sanci yokk siz ne durumdasiniz
Yavuzum1202 Benim de yarın 40 haftam doluyor bende de bısey yok yarın açılmaya bakıcak doktor su yenı yılı bi atlatayım diye açılma haraketleri yapmıyorum
Aliannesiyim Peki alttan muayne oldunuz mu? Bende 38+3 üm. Doktorum şuan için normal doğum diyor. Ama bunu beni muayne etmeden nerden biliyor anlam veremiyorum😒 malum devlet hastanesi ve çok fazla soruda sorulmuyor
lilaa Aliannesiyim ben bi defa alttan muane oldum ama diger kontrolerimde yapmadi acilma varmi yokmu nerden anliyo onu bende bilmiyorum ama alttan oldugum zaman çatın guzel normal dogum yapabilirsin demisti sanci yok die daha bakmiyo heralde