Ekintosum Aralıkda gelir mi acaba . 2020 bebeği mi olucak Normal doğum 31 aralık görünüyor ve sonunda an itibariyle son bir gün kaldı yazısını gördüm meraklı bekleyiş başladı bende siz de durumlar ne😍
lilaa Ekintosum benimde 30 aralik yani bugun ama bebekte tık yok 31 aralikta kontrolum var 40+1 olucaz bebek hala gelmedi ve bi an once gelsin istiyorummmm
rabia_5 Ekintosum bende aynı durumdayım 31 aralığa kadar ha bugün ha yarın dedim ama bebiş gelmek istemedi yarın biz onu almaya gidiyoruz nasipse☺ Allah hepimize kolay doğum nasip etsin 🤗
Hlal Benim de 24 aralikdi doğumum gelmedydi bebiş,sonra doktor 1ocak dedi, cumartesi gttigimde de pazartesi yatisini yapcam dedi nst bağlan dedi bağlandım sonra acil yatiriyom seni dedi dün 🙄 suniverdiler ve bebişim oldu çok şükür🥰
Ecemella Hlal kendi sancın olmadan mı suni ile doğurdun? Bugün veya yarın benimki de gelmezse çarşamba suni ile normal doğum deneyeceğiz dedi doktorum. Biraz gerilmeye başladım 😕
Hlal Ekintosumsuni sancı ile oldu canm kolay sayılmaz ama rabbim tüm doğum yapacklarin yardımcısı olsun 😒💞😌🌺♥️🥰🙋💞herkesin acı eşiği farklı ben çok kotu oldum ,beni bırakın gidiyorum dedim kalkmaya çalıştım masadan😆😆😆
Ekintosum rabia_5 yarın sezaryen mı olucak ?allah sağlıkla kavuştursun birbirinize ne hissedeceğini bilemeyecek kadar heyecanlıyım😍
Hlal Ekintosum aynen canim benm sonrası çok güzel🥰🥰 rabbim tez zamanda sizide bebislerimize kavuştursun inşallah
Hlal Ecemella nstde sancı çıktı , ben hssetmedm sancimi 40+5 di ,direk yatrdilar suni verdiler sabah dokuz gibi gttm öğlen iki buçuk gibi doğumum oldu canm ☺️
Ecemella Hlal bende sancı hiiiiiç yok herşey çok durgun 🙄 arada kasıklarım geriliyor karnım kasılıyor ama sancının bu kadar hafif bişey olmaması lazım diye düşünüyorum 😂 inşallah benim içinde herşey güzel geçer 💙
Hlal Ecemella benimde hiç sancim olmadı canm nst de çıktı sancım ben hssetmedm bile 😁artık ümidi kesmisdim geleceği yoktu suni ile geldi bebisimz ☺️ sizde sağ saglim.kucaginiza alirsinz inşallah