sule-0606 Merhaba hanımlar 8 haftalık olduk 3. Haftam bu kanama bı kesılıyo bı devam edıyo kese ıcı kanamam vardı cokdu azalms yarın yıne gıdıcem ama artık psıkolojım bozuldu yaşayan varmı bu durumu
Madlen sule-0606 çok geçmiş olsun ben de de oldu bir iki gün devam etti kesildi iki hafta sonra tekrarladı filan.Baya hastahanede kaldım.Uygun tedavi yönetimi ve dinlemeyle geçecektir.çok geçmiş olsun😊
sule-0606 Madlen tedavı yontemı olarak naptınz bugun baska doktora gdıcem öncekı doktorlar progestan dısında bı ılac vermedıler 4.haftam olcam bu kanama olalı artık gecıcegne daır umudum kalmadı
Madlen sule-0606 öncelikle sadece lavaboya kalktım.Sürekli yattım hala da yatışlardayım.Günlük iki progestan hap ve iğne ile üçüncü aya geldik.Kanamam çoğalınca pruloton iğneye başladık.Onu da şuan haftada bir oluyorum.18. Haftaya geldik böyle böyle tabi çok zor çok.Sadece bebeğinize güvenin 🙏🏻
sule-0606 Rumis evet gecmıyo bugun ıgneye dönduk ama rahım agznda kanama kalms sadece doktor korkmamam gerektgnı ara ara olan kanamanın bundan oldgnu bebek ıcın bı rısk kalmadgnı soyledı ınsallah oyle de olur içimizi rahatlattı bı nebze de olsa