dileksagir44 Kizlar kardesim cubukta hamilelik testi yapti cubukta silik sekilde 2 cizgi oldu acile gittip kan verdik hc si normalde 0.100 du baktirdigimizda 0.332 olmus sizce hamilemi cok merak ediyorum boyle olanlar oldumu
AATozarr dileksagir44 Üzgünüm ama beta değeri çok düşük gebelik yok muhtemelen test bozuk en kısa sürede gönlüne göre olur İNŞALLAH 🙏
Seymanur0707 dileksagir44 kan da çıkmamış test bozuk olabilir kan kesin sonuç verir ne kadar gecikti adeti
dileksagir44 AATozarr canim teste silik cikti acilde kan verdik hafif bi yukselme olmustu 0.332 olmustu ama niye
Sermec dileksagir44 canım 0 virgüllü bir deger o yükselme yok yanı benım 1.3 bıle cıkardı hamılelık yokken bazen oluyo gebelık olmasa bıle 1 2 gııbı degerler
AATozarr dileksagir44 O değerin oynaması oynama bile değil ki cnm iyide hani öncesi 0.100 çıkıp ikincisi 3 falan çıksa gittikçe yükseliyo derdim ama sonuçta her türlü 0 isterse 0.500 olsun ama umarım geç döllenmedir de pozitif çıkar diyelim
dileksagir44 Adet duzensizligi icin bi sure ilac kulandi acba bu ilactanmi kaynaklandi diyorsunuz ama 1 aya yakindirda kulanmiyor gecen ay adeti duzene girmisti
Alice Ümitlendirmek istemem ama erken gebelik de olabilir benim 3 haftalıktı sonucum 0,550 falan dı 4 haftaya girince kanda yükseldi
Seymanur0707 dileksagir44 o zaman iki sonuçta sağlıklı değil adet gününde kan verip gerçek sonucu öğrenebilir
Gulanelis dileksagir44 hayır canm gebelik yok ama gebeliğe yatkın galiba vücut kendini gebeliğe hazırlıyor