Zeynep08 21 hafta daha neki canim normal almaman bebek iyiyse sıkıntı yok zaten alanlarda 30 dan sonra birden aliyor bende senin gibi dert ettim başlarda almıyorum kilo diye ama şu an çok memnunum 32 haftalık oldum son 2 haftada 2 kilo aldım sadece oda bebek yani hiç catlagim yok kilo almadığım için ama daha zaman var mutlaka çatlak olacaktır🤭 rahat ol sevin ınsallah doğuma kadarda almazsın