Handan17 Kizlar merhaba 21 haftalik olduk oglumla🎈 sizin nasil gidiyor sikayetleriniz var mi bu haftalarda
Dua38 Handan17 22+1 bel ağrısı mide yanması v.s gibi şeyler hariç iyi gidiyor çok şükür fazla ayakta kalamıyorm ama hemen yorlyorm
Merve_kucuk Handan17 Bizde 21+5 günlüğüz ☺ Sırtım ağrıyor sadece arada sırada çok şükür başka bi agrım olmuyor🙂
Sinemozdem Handan17 çok şükür 21+4 olduk herhangi bir ağrım sızım yok ama kan ilacı başladım 2 gündür sanıyorum o mide yanması yapıyor akşamları
Smbl_gzl Bizde 21 olduk oğlumla çok şükür 🙏 bel agrısı var şiddetli ve şu an uyuyamıyorum karnımda gerilmeler var anlamadım bügün resmen ayakta uyuyacagım bugün ☺️🙈
Handan17 Smbl_gzl catliyormu gobegin acaba o yuzden mi gerilmeler .. sag saglim atlatalim su gunleri herseye deger ❤
Dua38 Handan17 Son aylarda daha da zorluyo illaki cnm bnm 3.bebeğim bi an önce doğsa diyo insan ama güzel hisler bunlar herseye rağmen evlat çok güzel bi mutluluk ☺
Hatice_01 Halsizlik çöktü elim ayağım titriyor kaşıntı başladı heryerimde anlamadım. Ve mide bulantim yeniden başladı neden acaba kızlar?
Dua38 Hatice_01 İdrar yolu enfeksiyonunuz varsa o bulantı yapar yeni bi vitamn yada kan ilaci baslandysa onlarda yapablyor
Handan17 Dua38 zamanida gelinler de herseye katlanilir ❤ dikislerim var benim rahim agzinda o yuzden biraz tedirgin oluyorum
Dua38 Handan17 Allah yardmcnz olsun gönlünüzü ferah tutun hiç bisey olmaz inşallah hayrla gelir geçer bu gnler ☺
seda_gms87 Mide yanması başladı iki gündür ve ağzıma sürekli afedersiniz kan kokusu gibi koku geliyor.cmt günü detaylıya giricem inşallah herşey yolundadır