[silindi]
Çocuğu ne kadar çok giydirirsen hasta olma riski o kadar fazla olmaz mi🤔 sen ne giyiyorsan evde onun bir kat fazlasını giydir, ben o şekilde yapicam yani 😊 birde ev 21-24 derece arası olucak fazlasına gerek yok ki yeni doğan bebekler kafalarından üşürmüş o yüzden şapka takicam hep🙏 benim arkadaşım o kadar çok sıcakta tuttuki bebeği bronşit oldu hastanede kaldılar 😕 ve sürekli çocuğu böyle giydirmeye devam ediyor evde ayakkabıyla geziyor çocuğu ayak gelişimi için kötü birşey değil mi 🤔 bende iyi değil ayakkabı ile olması dedim direk kendisine , ayağında çorap tutmadığı için onun acamayacagi tarz ayakkabı giydiriyomus 😆 herkes bı tuhaf çocuğun neye ihtiyacı olduğunu en iyi sen bilirsin büyük anneler biraz pinpirikli oluyor, çok karıştırma çocuğuna bence 🤗🤗