Gulaycyrus Kızlar benım boğazım çok şiddetli yanıyor gribal felan degil reflü gibi migde yanması yanı . 19 Hafta 5 günlüK hamıletinb 5 gündür akşamları ne yesem boğazım yanıyor ve kusma istegi gelıyor benkı hiç kusmadım bu zmaan kadar bu bogaz yanmasından dolayı kusuyorum lütfen işe yarar birşeyler söyleyin 😞😞😞 ( soğuk süt denedim su sürekli içiyorum soda daha fena yapıyor elma işe yaramyor🥺🥺🥺🥺😫😫😫)
Esarikay Gulaycyrus canım doktoruna söyle sana mide yanması için ilaç yazsın. Ben ne yaptıysam gecmedi. Şimdi gaviscon şurup içiyorum çok iyi geldi. 25. Haftada içmeye başladım bu zamana kadar niye soylememisim dedim
Pcosaragmen Gulaycyrus gaviscon ya da refcon alın eczaneden ,gunde 5 kaşığa kadar icebilirsin dedi Dr um ,ben de 32 haftadayim ,mide yanmasından uyuyamiyordum ,kurtaricim oldu resmen ,sadece bir ölçek içiyorsunuz hemen kesiyor
Gulaycyrus Gencay54 kuzu bu grip olunca felan içilmiyormu ben öyle bikiyordum migde yanmasınadamı iyi gelyor
Gulaycyrus Semaa12 ewt onu duydum canımda mağlesef ki nane limon hayatımda ağzıma sürmesiğim birşey tani sütü bile zar zor içiyorum şimdi dicenki senin Allah belanı vermiş 😅😅 ya aşırı migde bulantısı yapyor şuan warya uykum war deli gibi amaa makesef yanmadan uyyamyorum ağlıyorum
Nazen Nexsun diye bir ilaç var sabah ac karnına al iç bi tek o iyi geldi bana oldum oldum dirildim resmen o yanmadan
Gencay54 Gulaycyrus yok zencefil reflüye cok iyi geliyor benim normaldede var balla karıstırıp yedm mi hemen yumusatır ekşimeyinalırdı bi yerde limonlada olur diye okumuştm o yuzden limon dedm
Alparslnbuss Gulaycyrus ay ne kötüdür 6 haftadan doğurana kadar öyleydim annemin eline hoo yapardım kadın alev alev yandı elim derdi, 😂 gaviscon dene sakız veya 1 cay bardağı suya 1 çay kaşığı karbonat dene
Erenveannesi Gulaycyrus böyle bir başlık açtım canım herkes çok güzel önerilerde bulundular ama çoğunluk rennie ‘nin şurubunu önerdi doktoruma yarın danışıp alacağım inşallah evdeki çözümler fayda vermiyor artık gözlerimden yaş geliyor boğazım tahriş olmuşçasına yanıyor. Sen de doktorundan iste istersen 35 haftalık olduk biz 1 aydır çekiyorum...
Ozlembjk Gulaycyrus bende o haftalardan beri gaviscon kullaniyorum yoksa dayanilacak gibi degil gercekten
Byza Gulaycyrus bend öyleydim pulcet diye bı ilac verdi doktorum çok iyi geldi bı doktoruna sor istersen