Aliannesiyim Merhabalar.. doktorumun programına göre happy mom dan dört gün daha az çıkıyor hamilelik haftam. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
zelis63 Aliannesiyim bendede ultrasyona göre 5 gün geride çıkıyor canm doktor normal dedi ama adet hesabı yapıyolar
Merve_kucuk Aliannesiyim Belki geç döllenme felan olmuştur. Ben doktorum ne kadarlık derse uygulamada da o haftaya getiriyordum ☺ ama şimdi düzene girdi adet tarihime göre hesaplanıyor.
Eceveannesi Aliannesiyim sen adete göre hesapla cnm genelde bebegin gelişimine göre doktor hesaplio ama bazen önden gider bazen geride sen adete göre hesapla