Bu akşam artık dayanamadigjm için acile gittim nts de sancı cikmadi allahtan doktor idrar yolu için şase verdi idrar tahlili görmeden ama ben hala kasığında yanma ve adet sancısı hissediyorum. Bazı yerlerde okuyorum bu hafta yalancı sancılar başlayacak diye ama bu iki üç gündür özellikle uyandığımda çok hissediyorum. Bu haftalarında aynı durumu yaşayanlar oldu mu? Yalancı şancı gerçekten böyle bir şey midir