hamiszns 33 haftalığız ve kuyruk sokumu otorup kalkarken batma hissi yaratıp canını acıtıtıyor. bu haftalarda böyle bir ağrı ile karşılaşan varmı?
Tugbaztrk hamiszns 32deyim bende bayadır kuyruk sokumu ve bel agrım yoktu, basta vardı ama, şimdi tekrar basladı sorucam bende doktora🤦🏼♀️
Gurebaa hamiszns çok ayakta durunca ya da uzunca yürüyüşten sonra bana da oluyor üzerine oturamıyorum :(
Symirna hamiszns benım de 26. Haftamda oldu .ıkı hafta zorunlu ıhtıyac dısı kalkmadım. sıcak su torbası ve oturma sımıdı ıle cok sukur topladım.suam 31. Haftama gırdım umarım yenıden baslamaz🙏🏻Bolbol dınlenın mumkunse ıs yemek yapmayın😞
Seymaert hamiszns beeen doğumdan sonra geçebileceğine inanmadığım bir acıydı. İlerledikçe daha kötü olmuştu. Ama doğumdan sonra hemen geçti
hamiszns Tugbaztrk aynen bende soracağım. internette sorguladığımda her zaman ki gibi bir sürü sebeb sıralamışlar. en iyisini doktor bilir.
Erenveannesi Ben de 35. haftamdayım yeni başladı doktora sordum normal dedi artık alt taraflar kramp kasılma samcı ağrı gibi şeylerle hazırlıyormuş kendini 😖
hamiszns Erenveannesi degil mi bende hemsire olan ablam a sormustum. oda aynisi siyledi vucut kendini doguma hazirliyor diye pelvik bogesinde ki kaslar kemikler yavas yavas gevseyip hazirlik yapıyormuş bebegin gecebilmesi icin. ama yinede dr me soracagim.
Aliannesiyim Benimde 30. Haftadan bu yana var son haftalarım. Çok garip bir ağrı ama doktoruma göre çok normal😊
hamiszns Aliannesiyim 😊 evet rahatsiz edici bir durum. demislerdi son haftalarda görüceksin agriyi siziyi diye bende hep normal hayatına devam ederim gibi geliyordu 😂
hamiszns Symirna sizin biraz daha şiddetli geçmiş sanırım. b nim ki okadar değil sadece oturup kalkarken yada oturduğum yerde kıpırdayınca acı veriyor. inş bir daha başmaz sizinde bizim de geçer.
hamiszns Seymaert gerçekten mi 😱 bu daha başlangıç diyorsunuz yasamış biri olarak. 😊 yani kötü bişi olmasın da doğuma kadar razıyım çekmeye bende. yapçak birşey yok. annelik değerli bir şey. annelerimizin değerini unutmamak gerek.
Symirna hamiszns evet benım aşırı sıddetlıydı wcye bıle aglayarak oturdum cok sukur gectı.Allahım acıl sıfalar versın bırdaha da yasatmasın🙏🏻🧿
hilaldg300 hamiszns canım tam o haftalarda yaşamaya başladım aynı şeyi 37 haftadayız şuanda fazla ayakta durduğumda oluyor yine