asyaa15 amin canım allah razı olsun ebe çok iyiydi hasta bakıcı köpekti ama ona cevap verecek durumda değildim,
benim son aylarda varisim oldu hiç yürüyüş yapmadım Meryem ana otunu arabada tutuyordum zaten hastanede suyum patlayınca hemen eşim suya koydu güzel açılmam oldu o gerçekten çok kutsal bi bitki çünkü ikinci doğumum bu benim ilkinde de hep kanamam vardı yata yata 9 ayı geçirdim doğum anı Meryem ana otunu koydum suya 45 dakkada doğdu meleğim bu 1 buçuk saatte bunlar hep dua ile diyorum inanın dua edin yeter allah yardım ediyor