Bende aynıyım canım. O kadar bunalıyorum ki gerçekten ekstra stres kaynagı zaten. Eminim eleştirenler çıkacaktır ama sigara kullanmayan bunu anlayamaz.İlk 5 ay kendimi tuttum ağzıma sürmedim ama daha sonra vucut değişiklileri, doğum stresi,bebekle ilgili kaygılar,aile içi gerginlikler derken artık iyice katlanılmaz oldu.Ve artık 20-30 günde 1 tane içiyorum.Hiç içmiycem diye kendimi o kdar sıkmaktansa kendime ayda bi kaçış yolu açmış oldum.stres açısından çok daha rahatşamış hissediyorum. Kapana sıkılmış gbiydim.Yani bütün hamileliğim boyunca toplam en fazla 5-6 tane içmiş olucam.Bu stresi katlanarak büyüterek bebeğime sürekli yansıtmaktansa çözümü böyle buldum.Yine üzülüyorum vicdan azabı çekiyorum ama gerçekten benim için en mantıklı olur yolu buydu