Merhaba arkadaşlar bugün ntsye bağlandım yaklaşık 40-45 dk bağlı kaldım nöbetçi doktor ağrılarım olduğunu söyledi hemde fazlaca alttan muane etmek istedi ama kendi doktorum gerek görmedi hayır dedi ama ben birşey hissetmiyorum 40. Haftam da bitmek üzere başına böyle bi olay gelen var mı 2 gün daha bekleyip sezeryanmı istesem bilemedim 2020’de olsun istiyorum