Emk5341 16+4 üm. Kalp atışımı her yerden hissediyorum. Bacaklarımda, kafamda, kollarımda nabzımın attığını hissediyorum. Hatta kıyafetten de belli oluyor. Ama nefesimi kesen çarpıntılarım, sıkışmam filan yok. Normal midir acaba?
Btll Emk5341 inanılmaz derece yaşadım canım kalbim 120 lerde atıyordu özellikle geceleri gebelikte olabileceğini söyledi doktorum şuan 29+1 deyim artık daha da azaldı ama istersen yinede bi kalp doktoruna görün içinde kalmasın ben gördündüm.
Emk5341 Btll benim kalp atışım hızım normal canım. Öyle küt küt atmıyor. Normal atıyor sadece böyle hissetmek biraz korkuttu beni. Bacaklarımda, kafamda bile hissediyorum. Ama normal bir nabız seyrinde.