asyaa15 kesinlikle kimseyi almıyorlar canım , evet sancı odasına alınca nst bağlayıp hiç kaldırmıyorlar tuvalete bile zor gitmiştim 🙄 üstelik bide ukala ukala azarlıyorlar 🙄 inanır mısın Doğumdan sancıdan falan korkum yok tek sorun ebelerle yine tartışır mıyım diye düşünüyorum 🙄