Kupik memnunum canim ben doktorumdan da hastanedende . Daha once kurtaj falan da oldum ben cok guzel ilgilenmislerdi . Ama fiyat konusunda bizde sorduk 2750 dediler. yilbasndan sonra degiscekmis yararlanamayizmi dedim o tarihe kdr degismesse yararlanabiliyomusuz ole dediler . Bnimde ocak sonuna kaliyo tam dogum bilmiyrm yani doktora sorcaktm bugn unuttum ama hic sanmiyrm bir kolaylik saglicaklarini yani dogumun yakinsa belkide bnm tam ocagin sonu mecbur vercez el mahkum