Arkadaşlar merhaba11 Kasım'da dusuk yaşadım kendiliginden düştü bebeğim kürtaj olmadım değerim de düştü parça filanda kalmadı kontrol edildi ama 12 Aralık'ta regl oldum 6 gün sürdü bitti ve bugün yeniden leke şeklinde kanama oluyorum başına böyle bir durum gelen var mı acaba normal midir sebir dışındayım malsef ki doktorum ile görüştum endise etmemem gerektiğini bu durumların olabileceğini soyledi ama benim içim hiç rahat değil çünkü adet tarihi çok kısa yeniden olmam 😒