Kızlar Bi hafta önce test yapmıştım negatif Di sakladım testi sora aradan iki üc gün gecti tekrar o testi kullandım Bi şe cıkmadı ardan üc gün gecti teste baktım ikinci cizgi olustu baya baya görünüyor basına böyle Bi şe gelen var mı sacma ama meraktan yaptım 🤣🤣🤣