AysennHE bir arkadasimds da çikolata kistinden vardı ve karin ağrısı, bağlantıyla birlikte doktora gittiğimizde acil ameliyata aldılar. Kist patlamaya başlamış ve rahim duvarına da zarar vermeye başlamıştı. Lazerle küçücük delik açarak hemen temizledi doktor. Sonra hicbir sıkıntı yaşamadı çok şükür. Bence ihmal etmeyin eğer tedavi gördüğü bir doktor varsa onu arasın yoksa da sabah iyi bir kadın dogumcuya görünsün. Bu arada arkadaşımın kisti portakal buyuklugundeydi