Kızlar ben 26. Haftamdayım bugün 1-1.5 saat falan yürümüşümdür. Ama eve geldiğimden beri kesinlikle ayağa kalkamıyorum ağrıdan rahmim sanki yerinden çıkacak gibi. Yataktayım ve dönemiyorum dönerken de felaket ağrıyor. Ara ara böyle ağrıyordu ama bugünkü çok başka ayıptır söylemesi rahmimde ne kadar kemik varsa ağrıyor. Normal mi bu sizler de de var mı acaba?