Kızlar iyi geceler. Bugün itibariyle 36 haftalık oldum. Az önce tuvalete gittiğimde idrar gibi değil ama böyle tutamadım resmen su gibi altıma kaçırmışım gibi akıntı oldu. Çok afedersiniz açık açık yazıyorum ama merak ettim. Şimdi de şancı yok nasılsa öyle birşey değildir diye uzandım bebek baş aşağı resmen ayağıyla midemi ittiriyor yukarı doğru. O bastırdıkça ağrım oluyor . O gelen suyum olabilir mi ? Eğer öyleyse sancım gelmeden hastaneye gitmek istemiyorum tecrübeli anneler ne önerirsiniz? Bebek ittirmediği sürece kasılmam yok çok şükür