Iyi akşamlar hanımlar şuan 10+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim çoğul gebeliklerde genelde sezeryan oluyor evet bende öyle olcam gibi geliyo tabi Rabbim bilir herşeyin hayırlısını peki sezeryan tarihi kaçıncı ayda belli oluyo çoğul gebelik yaşayanlar yardımcı olursanız gerçekte çok sevincem 😊