rabia22 MervenurEC son günlerimiz oğlak burcu olacak bakalım oğlak burcu bebeğimin nasıl özellikleri huyları olacak merakla bekliyoruz 🤭
Busimss MervenurEC bizimki de nasipse vaktinde doğarsa yengeç olacak gibi görünüyor ☺️ Severim yengeç burçlarını bende akrebim babası da balık su Burcu bi aile oluruz artık insallah hayırlısıyla 😂
-MelteMerve- Busimss bende akrebim ve bebisim ikizler olucak. İlk kizim akrep ikizlerle de normalde hic anlasamam bakalim kismet 😅
inci_6007 [silindi] ah benim kide kova bebekken en yaramaz burç özellikle erkek olursa kafalarında bı yerlerinde muhakkak bir dikiş oluyor özellikle adları efe olursa 😁😁😁
[silindi] inci_6007 oğlum da erkek kova, ayndn öyle, şu am dikişsiz ilerliyoz ama her an herşey olabilir😂😂😂😂
Piraye Biz ailecek koç oluyoruz 😄 eşimle aynı gün Doğum tarihimiz hatta Doğum günümüzde tam 38 haftalık oluyor 😊
Aysenuryk Ben ikizler burcuyum oglumda ikizler olcak 😄 lakin hic ikizler erkegi tanimadim bu zamana kadar. Kizda nasil oldunu biliyorumda erkeginide gorcez bakalim😄
Erenveannesi Aysenuryk çok konuşkan ve sabit fikirli oluyorlar hayatta kendi bildiğinden şaşmazlar yanlış olsa bile 😄
ipekveannesi MervenurEC oğlak burcu olacak kızım çevremde gördüğüm oğlak bebekleri hep sakin ve uysal. He birde çok sıcak kanlılar hemen sevdiriyorlar kendilerini. Ben kova burcuyum çok isterdim kızımla aynı burç olmayı ama nasip ☺
Minik_mucize94 Sibel_34 ah benımkıde İkizler olacak ve kendim ikizlerim keske İkizler yerine Baska burc olaydı zor burc ikizler 😂😂
Busimss -MelteMerve- ahahahaah evlat olunca anlaşırsın yahu 😂😂 ama açık konuşmak gerekirse ikizlerle bende pek anlaşamam 😂😂
ZeynebMucahid -MelteMerve- ben de ikizler olarak akrepleri pek sevmem. Tek sevdigim akrep yakin dostum aysedir 😅
tugba_2365 ZeynebMucahid helâl olsun, imzamı atarim altına. ne istiyolar bizden anlamadim, eğlenceli, pratik, zeki, konuşkan... Dengesiz mi kim değil ki artık sanki çok normal mi yaşadıklarımız sanki🤣