isimsizbebek İki gündür bebeğimin hareketleri azaldı. Bu haftalarda aynı şeyi yaşayan oldu mu? Geçen hafta kontroldeydim herşey normaldi. Normalde çok çok hareketli bir bebek değildir ancak iki gündür azaldı sırt üstü yatınca bir iki kez hareketleniyor o kadar 😔
Merveeemmm isimsizbebek canım bende endişelenmiş tim doktorum bana gülmüştü hep hareket edemez demi die ama bildiğim bisey de var gordon dolanmış olursa çok hareket etmezmiş bu yüzden elinden geldiğince sirt üstü yatma sol tarafına yat allahım sağ sağlim kucağına versin inşallah ❤❤
Aminemm Bende 32 +4um bugün hareketi az gibi geldi banada sanırım büyüdüğü için yeri daralıyor canım günde 10 kere hareket ediyorsa normalmiş içini ferah tut
isimsizbebek Aminemm @Cancuu yattım hareket etsin diye mesela ediyor ama hareketlri hafif herhalde yeri daraldığı içindir teşekkür ederim kızlar
Cancuu Kendini korkutma bende 32+6dayım , arada benimde aa bugün az kıpırdadı dediğim oluyor geçenlerde süt çikolata bir sürü şey yedim kıpırdasın diye sende bi dene keyfi yerindedir günü gününü tutmuyor bebişlerin
isimsizbebek Merveeemmm amin canım inşallah hepimizi😊 kendimi zorla sola yatmaya çalıştırdım aylardır öyle yatıyorum. Sadece hareket etsin diye birkaç dk sırtüstü uzanıyorum. Doktor haklı da evham yapıyoruz işte resmen dinliyorum kendimi hareket etti mi bekliyorım 😀😀 teşekkür ederim
Aminemm Doktorum bana hareketlerinin azalması normal sadece toplanmasına dikkat et toplanınca hemen geri açılıyor mu demişti ona dikkat etsen yeter canım
isimsizbebek Aminemm yani toplanmayı anlamıyorum dün mesela karnım bi saat kadar sertleşti sonra geçti . ya da henüz toplanma gibi bir durum yaşamadım sanırım😊
Aminemm isimsizbebek karninizin sadece bir tarafı sertleşiyor sonra bebek hareket etmeye devam ediyor
isimsizbebek Aminemm evet dün oldu meselâ. Bebek geriliyor gibi sonra orası sertleşiyor. Sanırım bu 😊
Baloglum93 Bende 32+2 yım çok hafif hafif oynuyo bi iki gündür ama dert etmiyorum bazı haftalar fazla hareket etmiyolar