Bende sağ böbrek genişlemesi yaşıyorum 24 haftalığım. 1 ay önce falan başladı bende ağlayarak ağrıyla acile gidiyordum sürekli. Genişlemeden dolayı da sık sık enfeksiyonum oluyor ilaç alıyorum. Ama çok şükür bir hafta önce bir anda ağrılarım geçti. Ağlaya ağlaya dua ederdim geçsin diye, bende bir hafta sonra tekrar ölçtürecegim en son gittiğim de doktor şuan 2. Seviye de müdahale gerektirmiyor bol su iç üstüne yatma büyümez demişti