Max 1-2 saat yürüdükten sonra kasıklarıma ağrı geliyor ve geçmek bilmiyor biraz dinlenince geçiyor gibi oluyor . Hapşırıncada bıçak saplanır gibi oluyor ,12 haftalık bebişim , normal mi yaşayanlarınız var mı?kontrolüme üç gün var hemen doktora gitmelimiyim?