Minikmucizeee Doğuma çok varsa ve dayanamıyorsan doktorunla görüşüp çektirebilirsin sanırım benim son 35 gün. Doktor asla müdahale etmem az kalmış dedi. Doğumdan hemen sonra da malüm zor hele sezeryan olursa falan çok baskı yapacakları için dişi çekerken ( benim 20 laiklerin kökü çok derinde mecburen çekerken baskı yapıyor doktor) dikişlerin iyice iyileşmesini beklemek lazım. Nerden baksan 3 ay daha var ve ben her gün artık ağlayacak aşamaya geliyorum. Diğer 3 tane 20 lik dişimi çektirmiştim bunu da çektirdim sanıyordum yoksa gider hamile kalmaya karar verdiğim an aldırıdım dişi şimdiki aklım olsa😔😔😔