Merhaba arkadaslar benim ilk gebeliğim ve biraz acemiyim bu konuda ben doktora kontrol amaclı gittiğimde hamile oldugumu ögrendim aralıgın 16 sında gitmiştim ve doktpr bana daha 8-10 günük dedi son adet baslangıc tarohom de 21 kasım bebeğimi neye göre hesaplamam gerekiyo kac haftalık oldugunu