Deletedmom6 37+5 haftalık olduk.. gün geçtikçe dahada zor oluyo..oturup kalkmak.. bir an önce kucağıma almak istiyorum..bebeğime birşey olmadan, bu gün bi kazayla üstüme kaynar su döküldü karnıma.. korktum ağladım acaba bebeğe zarar gelirmi diye.. doktoruma sordum bebeğe bişey olmaz dedi.. rahatladım, ama karnıma dokundukça canım çıkıyo.. öyle işte,