Normal canım olur o agrilar benimkide 13 haftalık hala ara ar sancı oluyor hatta bu aralar çok sıklaştı adet sancısına benzer agrilar olması Normal leke falan gelmediği sürece korkma karninda göbek etrafı falan agriyorsa gaz sıkışması falan da çok oluyor ondandır